Kızlar daha önce paylaşmıştım. Pazartesi günü kontrolde çok yüksek ve düzenli sancılarım olduğunu öğrendim. 1-2 cm de açılmam vardı. Yarın 37. haftam dolduğu için doktorum yat beklesin cumaya kadar doğmasın en azından dedi. Baş geliş bebeğimin hareketlerini evet kasıklarımda hissediyordum ama artık kasıktan da aşağıda vajinamda hissediyorum. Hem de nasıll!!&? Kendini geri topluyor topluyor topluyor paat diye vajinama ittiriyor. Topluyor topluyor vajinama ittiriyor. Bildiğiniz dışardan belli oluyordu. Dün 2 saat bu hareketi yaptı sadece toslayan küçük kuzu 🙈😅♥️