Ftmnr-ftmnr Bugun tam 20 hafta 2 günlük hamileyim ve karın ağrısı başladı. Bu haftalarda ağrısı olan var mı ?
Slnmlh Ftmnr-ftmnr bende de oldu iki gün boyunca. Önce enfeksiyon zannettim ama ayağıma çorap giyip biraz daha karnımı örtüp uyuyunca geçti benimki.
Anneyimmm Ftmnr-ftmnr ben 18+1 deyim benimde cok agriyo endiselenip cok doktora gidiyorum ama bi sorun yok cok sukur
Ftmnr-ftmnr Anneyimmm Bende gidiyorum birşey yok deniyor ama ağrım geçmiyor. Bazen ağrı vajina ağrısıyla beraber oluyor.