seda_94 Selamlar güzel anneler 4 haftalık gebelikte neler yaşadınız. Miniğimi dün öğrendim 4 haftalık dedi ulstrasyonda baktı yarın hormon testleri vereceğim. 5. Hafta da kalp oluşur dedi sizin süreç nasıldı çok heyecanlıyım. 🥰 1 haftadır turşu yiyor suyunu içiyorum. Canım istiyor normal mi sizce.
Pinarr35 seda_94 normal.hayorli.olsn benfe o haftalarda limon tursu eksi seyler yerdim🤗 cok dikkat et dahaa cok kucuk oldugu icin riskli olur agir kaldirma agir isler yapmaa 5. Haftada ben keseleri gordum doktor kalp atisini gordu ben duyamadim 7. Haftamda da ikizlerimin kalp atisini duydum♥️ lekelenme tarzi kanaman olabilir olursa doktoruna danis muhakkak hayirli olsn rabbim kucaginiza almayi nasp etsin insallaj🤗🤗🤗
Duy_gu seda_94 henüz aşerme ler olmaya bilir 1 hafta sonra mide bulantısı başlayabilir canım çok çok dikkat et ağır iş yapma bol bol dinlen ama hepde yatma 😅😅hayırlı olsun 😘
58ee seda_94 normal o haftalarda bende hep ekşi şeyler yedım 10. Haftya geldik tatlıya düştük şimdide iyi mi 😂🤣
Zuleyha_busra1 Bende 6+2 yim 4 haftalikta mide bulantilarin baslar. Benim canim cok eksi cekiyo su an tursu nar eksisi acili eksili cig kofte boyle seyler çekiyor canim hep. Bide hafif hafif karin agrilarin olabilir 🤗 yerlesmeye bagli kramplardir. Ben bugun gittim ultrason da gördüm kalp atisini gordum ama dinletmediler sacma bi sebepten dolayi ama gordum ya bana yeter 🤗🥰
deletedmom87894 Zuleyha_busra1 aynen bende bugün kalp atışı var dediler ama dinletmediler sizedemi öyle demişler
Papatya-Kokusu Zuleyha_busra1 aslında saçma bir sebepten dolayı değil ilk 12 hafta sakıncalı diye açmıyorlar genelde sesi bebek rahatsız oluyor 😊
Mimik Oyy oyyy… kiyamam, benim de ilk haftalarim geldi aklima😁 Canim sana tavaiyem, bulantilarin baslamadan istedigini ye iç… Ve bu surecler basladiginda da cok sikayet etmemeye calis🤗 Gebeligin her evresi cok heyecanli🤭 Tadini cikar ve kendini yorma…
Zuleyha_busra1 deletedmom87894 evet bana da öyle dediler dunyadaki butun doktorlar bi araştırma yapiyomus 20 .haftadan once kalp atisi dinletmiyolar mis down sendromu riski olabilir bebeklerde diyolar tabi her doktor yapmiyo destekleyenler uyguluyo
Hermoniegranger Benim 6+1 bende 4 haftalıkken öğrendim. Bulantı istifra gaz sıkıntısı regl olacakmış gibi karın ağrısı göğüslerde şişkinlik sertlik koku hassasiyeti yaşadım yaşıyorum, hep bir uyku halim var
deletedmom87894 Ebruuuusalman ekranda gösterdiiler ha dıyulmazmı dedi bişey dedi heycandan hatırlayamadın😂 ikinci gitmeyese videosunu çekeriz dedi
Ebruuuusalman deletedmom87894 iyi bari video cektiriolarsa iyi kimi devlet cektirmio bile saglikla kucaginiza alirsiniz insallah bende mrakla kalp atisi duycagim gunu bekliom😍
deletedmom87894 Ebruuuusalman doktorum çok iyi o yönden çok rahatım kendimi özelde hissetim böyle işini iyi yapan doktorların olması çok güzel
Ebruuuusalman deletedmom87894 gercekten haklisiniz guzel bi doktorun denk gelmesi şans sizin adiniza sevindim
Kubranur1234 seda_94 gözünüz aydın canım benimde 4+6 olduk gebeliğim ben daha doktora hiç gitmedim sizde kese göründü mü birde canım benim ilk gebelik ben haftasını yumurtlamadan sonra mı hesaplayacağım bu programdaki adet günüyken beraber hesaplamayagöre4+6 olduk bu mu doğru olan bilemedim 🤷♀️
Zuleyha_busra1 Papatya-Kokusu ya onun rahatsız olmasini yerim bezelye kadar boyuyla rahatsız oluyo orda 😂