Merhaba kızlar bıgün muayene günümdü 32+3 haftalığım bebeğin kilosu gayet iyi ama doktor plesentası kireçli ve çok yaşlanmış dedi hareketlerini kontrol et sürekli bi sıkıntı olursa gel dedi basına gelen var mı . Ne gibi sorunlar teşkil eder yaşlı ama görevini suan yapıyor dedi