kalbimin_cicegi Devlet hastanesinde yarın doğumum var ziyaretçi kabul ediyorlar mı acaba bilen var mı?
teletabi kalbimin_cicegi ben geçen sene yaptım doğumumu o zamanda covid çoktu ama öğlen arası ziyaretçi kabul ediliyordu