sema12818 kullandığınız krem nedir acaba ?
Birde memeler dışarıda mı yoksa içeride mi, ittiriyor musunuz içeriye acaba, bende de 2 tane var şiş oldukları için çok zor ittirmşştim içeriye ve çok zonklama hissettim, yanlış mı yaptım itttirmekle bilmiyorum ama. Siz nasıl bi tedavi uygulayıp küçülttünüz acaba