zeynnn5441 Merhaba arkadaşlar keseyi gorduk henüz bebeği göremedik diğer Ay gidicez kalp atışlarını dinlemeye inşallah fakat karnımın altı yani ultrosonla bakılan kısım da hafif hafif Ağrı oluyo normal mi acaba
deletedmom87894 zeynnn5441 aaa aynen ya benimde ağrıyooor bende 6 haftalığımm bıgün ultrosona girdim karnım ağrıyor baktığı yeri değişik😂😂
Oksuzoglu zeynnn5441 ilk haftalarda kasık ağrıları normal. Bizde 8. Haftada görmüştük , kalp atışlarını duymuştuk . Hayırlı olsun 🙏
Merallkayaa Bende dün bebeği gördüm kalp atışını da dinledim çok şükür.7 hafta 2 günlükken hem bebeği hem kalp atışını dinledik işte bişey yoktur canım endişelenme ve stres yapma.Allqhın izniyle sen de görürsün inşallah 😊🥰😍