minigim34 Kızlar 13 haftalık hamileyim plasente önde yerleşimli olup grade 0-1 matürasyondadır ne demek acaba ikili tarama testi raporunda bu şekilde yazıyor doktora henüz gösteremedim
Dilara0638 minigim34 diğeri ne demek bilmiyorum ama plesenta önde olması bi sıkıntı çıkarmıyor benimde önde sadece bebeğin yüzünü yeterince net göremedik doktorumada sürekli sordum doğumda vs sıkıntı yaşar mıyız diye yaşamayız dedi tam 33 haftalık olduk şuana kadar bi sıkıntı yaşamadık