Ben hasta bezi takmıştım. 1 gibi yogun sekilde gelmişti suyum. Banyo yapıp taktım hemen. 5 e kadar evde işlerimi yapıp sonra arabayla hastaneye gittim. Hasta bezi taktığınızda hiç birşey olmuyor. Rahatlıkla her işinizi yapıp heryere gidebilirsiniz 😅😅