nesly inşallah hayırlısı olsun ama evet hareket edersen dönme ihtimali fazla oluyor ben o gün ciddi anlamda çok iş yaptım ama dinlene dinelene yaptım evi süpürdüm sildim toz aldım dip köşe banyoyu temizledim mutfağı çamaşır sstım topladım yemek yaptım duşa girdim yürüdüm sonra döndü ama o gece yatamadım bel ağrısından dinlene dinlene yap yoksa maf olursun ☺️ Şuan 37+3 oldum normal doğumu bekliyoruz doktorum yine bol bol hareket et dedi birazdan kalkıp yine v temizlicem eşimin işe gitmesini bekliyorum o evdeylen iZin vermiyor Kızıyor🙈