Arkadaşlar aşı olmuş bir anne adayı olarak şunu günün rahatlığıyla söyleyebilirim ki aşının bir zararını görmedim 16. haftam da ve 20. haftam da oldum ondan sonra bir çok kontrole gittim bebeğim de hiçbir sıkıntı yok bugün de detaylı ultrasona girdim bebek gayet sağlıklı bütün organları güzel çalışıyor hatta doktor aksine bebeğin daha sağlıklı olacağını ve antikor üreteceğini daha korumalı olacağımızı söyledi ben de çok tereddüt duydum fakat aşı olmuş ve doğum yapmış annelerle de görüştüm onların da bebekleri gayet sağlıklı bence kendinizi riske atmayın insan olmam diye düşünüyor ama hiç belli olmuyor ne zaman nerede yakalayacağını hadi diyelim doğum yaptınız olmadınız sonrasında olsanız yine sıkıntı bence kalbinizi ferah olsun ve aşılarınızı yapın bu konuda yapılmış bir çok araştırma ve kanıt var kullandığımız hamileyken Vitaminler de bile kesinlikle zararlı değildir demiyor o yüzden işinizi şansa bırakma yap aşınızda mutlaka yaptırın ben yaptırmış bir kişi olarak söylüyorum hiçbir yan etkisini görmedim bebeğim de gayet sağlıklı