Pozitif normal doğum hikayem 🥳🥳
Evet teyzeleri biz dört günlük olduk bile 😂 Pazar sabahı ara ara gelen sancılarım vardı 10 dk da bir . Ama dayanilmiycak gibi değildi . Neyse ben evi fln temizledim içime dogmus gibi . Eşime yemek fln yaptırdım ( şimdiki aklım olsa yatar dinlenirdim kızlar sanciniz varsa dinlenin doğum anında öyle bir uykum geldi yoruldum ki ) . Neyse Yemek yedik sancılar hala düzenli olarak geliyordu . Ve duzenliydi . Eşime dedim bir acile gidelim . Gittik orda doktor baktı fln akşam 8 gibiydi . İki parmak açıklık bebek de kanala girmiş . Neyse kızlar benim normal doğum olacağına zerre inancım yok nedense . Doktor dedi işte doğumun sabah da olabilir ilk doğum olduğu için bir haftada çekebilirsin sancılarını dedi . Ama doğum başlamış dedi . 40 haftalık olduğum için yatış önerdiler ama kabul etmedim . Sancılarımi evde çekmek istedim doktorlar da öyle önerdi . Sabah onda doğum yapacağımı bilsem yatardim 😂 . Neyse kayınvalidem hariç kendim de dahil kimse doğuracağıma inanmiyo . Çünkü ben hep dedim normal olmuycak Sezeryana alicaklar beni bir şekilde diye düşünüyorum . Eşim de öyle düşünüyo tabi adamı da etkiledim .Neyse kızlar eve geldik sancılar şiddetlendi uzandım ara ara geliyo ama geldiği zaman inletiyo resmen beni eşim dedi bir sıcak suya otur küvete yardım etti 15 20 dk durdum sancıları hafifletti biraz . Neyse ben hala doguracagima inanamıyorum . Bı ağrı kesici versinler hastaneye gidelim sonra uyuyum istiyorum 😂 . Neyse o kadar çok uykum var uyuyamıyorum sancidan yuruyemiyorum oturamiyorum . Üçe kadar fln dayandım . Sekize kadar dayanıyim diyorum eşimi uyandırmaya kıyamıyorum fln . Üçe kadar zor dayandım . Gittik acile refakatçi doğumdan sonra veriliyormuş . Eşim beni bıraktı eve döndü . Neyse başka bir doktor kontrol etti beni . Daha iyi bir doktordu muayene etti fln . Çok hızlı bir şekilde doğum yapacaksın lavman yapalım doğumhaneye alalım dediler . Ben hala doğuracağımi düşünmüyorum dokto suyumu patlayınca dedim artık burdan dönüş yok . İlk doğum olduğu için böyle düşündüm sanırım . Bilemiyorum sonuçta bide kilolu ya . Doktorlara diyorum dört kilo bu bebek ordan çıkmaz yanlış yapıyorsunuz diyorum . Onlar diyo doğurcaksin . Önce sen kendine inan Allah bizi böyle yaratmış . Diyolar . Ben diyorum beni Sezeryana alın nolur . Sezeryani unut burası özel hastane değil diyorlar 😂😂 . Neysee çömelip ikindirttilar . Yap kakani dediler . 😂 Lavman yapılmasına rağmen ikinirken geliyo ne varsa . Doktorun bir tanesinin şey dediğini hatırlıyorum . Terliklerim bok oldu 🤦🏻♀️ . Bide idrarı alirlarjen bı aletle aliyolar ondan rahatsız oldum . Sancı geldiğinde ikiniyoruz . Bittiğinde dinleniyoruz . Ay kızlar doktorlar için o kadar normal ki ben sancı cekiyorum onlar sohbet ediyo başımda . Saçlarını görüyorum siyah fln dediler . Suyumu patlattı doktor . Sonra işte beni çatala aldılar . Başı çıkınca göğsumu bastirdilar . Kafası çıkınca bebeği de çektiler . rahatladım . Dikiş atılırken çok kastım kendimi bitti mi diye sordum sürekli . Kızlar ben doğurdum eşim yarım saat sonra geldi . Adam da dogurmucam sanıyo 😂😂 . Neyse kızlar en büyük pişmanlığım bebek dogsugunda bol bol emzirmemrk 🥺😥 . Gece boyunca ağladı bebeğim . Sonra mama verdik memeyi unuttu şimdi biraz biraz emiyo . Şakir şakir sütüm akiyo . Bebek emerken uyuyo doğar doğmaz emzirseyfim çenesi guclenecekti . Birde sanki bebeği emzirmek isteyince eşim kiziyo . Zorlama inatlaşma diye psikolojim berbat. Neyse kızlar 4 günlük anneye soracaklariniz varsa sorabilirsiniz .🥰