Zeyyyn kullanıyorum evet başta 5.60 cıktı biyopsi olduktan sonra cok yükseldi sonra ilaç verildi 25lik düştü 3 lere hamile kaldım 2.80 di gecen hafta 4.80 çıktı 50 lik başlattı bakalım zeka geriligi falan deniyor ALLAH’a emanetiz nodül için özele gidiyorum ocakda kontrolüm var o bana sakın başka doktorlara söyleyip kafanı karıstırmalarına müsaade etme demişti söylemedim o bakımdan