Hilal-_19 Zumraasel normal vitaminlerimi kullanıyorum 3 hafta gerilik var 33 haftayız 1764 gramdık yarın perinatologa görüncem böyle devam ederse 37.haftalarda alabilirlermiş bebeği bakalım..
ggkca 1 hafta geride benim bebeğim ama bunun sorun olmayacağını söyledi doktor, 2 hatta hatta 3 haftaya kadar gelişiminin ileride veya geride olması normal deniyor
Hilal-_19 Zumraasel 33 haftalıgız suan ama karın cevresi 30 kilosu 31.haftada ilerliyor yani napcamı bilemedm tek istedgm 2500 yakın dogması ciğer geliştiici iğne oldum dün ve bugun bakalım gerilik 26 haftada basladı
Zumraasel Hilal-_19 benimde şuan 24 de durmuş 2 hafta sonra gidicem bakalım ilerleme varmı çok erken napcam bilemiyorum 😔 ne yiyeceğimi şaşırdım
Hilal-_19 Zumraasel yani aynı durumdayız bende 37.haftalara kadar 2500 yaparsam cok sevincem kan akışına plesantaya bakıldı ama bi sıkıntı yok yarın perinatolog bakcak bide