adrmz54 bence doğumdan sonra kendini daha güzel görmek istiyor insan, memelerden süt akıyor uykusuz oluyor şiş oluyor, bir de saçları omuza kestirsek hepten depresyona girerim bence, ha belime kadar elbette uğraşamam ama kürek kemiklerimin altında olsun ha omuzda ha orda bence uğraş anlamında , kendimi aynaya bakınca daha iyi hissederim göğsüme kadar saçla bence 🤔