11 haftalık hamileyim sizin hislerin aynısını yaşıyorum gaz problemim benimde ilk haftalarda çok oluyordu artık yok. Bende bu haftalarda bebeği hissetmek mümkün değil diye biliyorum ama sanırım büyüdüğü için belkide bize öyle geliyor. Hafta ilerledikçe kese leğen kemiğinden yukarı çıkıyor diye okumuştum o sebepten de olabilir .