BesteKc Kızlar selamm, korbell bebek bezi çöp kovası sistemi kullanan var mı ? Memnun musunuz ya da değil misiniz? Gerekli mi gereksiz mi ?
Nymphadoraa BesteKc ben kullanıyorum. Hiçbir şekilde koku çıkartmıyor dışarı. Antalya da yaşıyorum o kadar sıcaklarda dahi hiç koku yapmadı
Suicmeyiunutma BesteKc Kullanan bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine aldım henüz kullanmadım ama bebekli evlerdeki bez kokusundan inanılmaz rahatsız oluyorum. Evimin öyle kokmaması için her şeyi yaparım 😀
Zeynep_35 BesteKc evet cok memnunum kesjnlıkle alın sadece bezı acık sekılde atmayın o zaman cop kokabılıyot ama onun fısında sıfır koku ve hemen alıp atabılıyosunuz cok kullanıslı
B8use BesteKc çok sevilen bir ürünmus çok kaliteyimis sanırım kendi çok poşetini kullanmak lazımmış ben almadım bilmiyorum ama çok aşırı şekilde duydum bu ürünü şimdi yine almicam çünkü her gün kapıcı sabah akşam çöp alıyor yani öyle hiç beklemiyor evde
Petyynut Aldım ama henüz kullanmadım fakat kuzenimde görmüştüm kesinlikle kokuyu hapsediyor sürekli bez atmak için birinin çıkmasına gerek kalmıyor ve üstte de bir arkadaş bahsetmiş bebekli evlerdeki o istemsiz bez kokusu olmuyor 😂
Deletedmom72727 Anne_N Korbell ile uyumlu uygun fiyatlı çöp torbasını buldum. Yorumları iyi belki işinize yarar https://ty.gl/nzq36qve7i
B8use BesteKc baby plus in kokulu Miniş tatlis bebek bezi poşeti var alıyorum ondan atıyorum çantaya sıfır koku minik öyle büyük de değil hemde Cook uzun süre gidiyor küçük kutuda üç adet var içinde ona koyuncada kokmuyor yani bilginize 🤗https://www.e-bebek.com/baby-plus-pratik-bebek-bezi-cop-poseti-60-adet-p-byp-253189/ ürün bu