hakanebru_ Caglaemre oğlumun adı Alihan 💙 ikinci oğluma hamileyim onu da Efehan 💙 düşünüyoruz Beğendiğim diğer isinler; Mete, Doruk, Kaan, Boğaçhan, Eray, Kutay, Furkan, Yağız, Alparslan, Yavuz, Yiğit 😊
hakanebru_ Smilend mete ismini koymayı düşündüğümde metehan şeklinde istemiştim ama eşim istemedi başka isim bulalım dedi en son efehanda karar kıldık canım 🥰 bende mete ismini han ekiyle daha çok beğeniyorum 🌹
Hermoniegranger Bende çok kararsızım. Kız olursa Arya ama erkek olursa bilmiyorum. Arın veya Ege diye düşünüyorum eşimle anlaşamıyoruz bakalım
Busra2013 Sara_4747 evet kizlardada kullaniliyor kiz olursa lena erkek olursa rony yspcm ikisininde anlamlari ayni gub isigi
Sara_4747 Busra2013 evet biliyorum gün ışığı olduğunu genelde kızlarda duyduğum için erkek bebek diyince şaşırdım ama tabiki tercih meselesi sağlıkla doğsun bebeğiniz inşallah 🙏
RabiaKose Caglaemre biz Ömer Agâh koyacağız 🥰 erkek ismi bulmak çok zor biz çok zorlandık daha yeni karar verdik ve oğlumun eli kulağında heran gelebilir 😂😂😂