Siriuss ya yok artık ne alakası varmış. Benim kedim de yedi aylık olmak üzere, beş aylık da hamileyim. Tam kedimi sahiplendiğimiz zaman hamile kaldım. Hamile olduğumu söylediğimiz günden beri kendi ailemiz hariç herkes at at at. Artık herkese lafını söyleyip ağzının payını veriyoruz. Kedi çocuğu hasta eder diye öyle diyolar ama kedinizde parazit yoksa aşıları tamsa hiçbir şey olmaz, korkmayın ve kesinlikle atmayın. Onun da bi canı var bi de ev kedisi sokağa attığınız gibi ölür Allah korusun. Sadece kumunu temizlemeyin o kadar. Biz toksoplazma testi yaptırdık tertemiz çıktı kedimde de bende de. Sadece veterinerimiz doğuma kadar parazit iki ayda bir yapalım sonra üç ayda bir yeterli dedi.
Cahil insanları dinleyip de atmayın sakın.