Buseuynk banada o zaman oyle denilmisti 6 haftadada gorduk
6+5 de gördük bence erken olduğu için 😊
Buseuynk 8 haftalikken git mümkünse hem bebeği görürsün hemde kalp atışını duyarsın
Buseuynk 8.haftada hem bebeği gördüm hemde kalp atışlarını dinledim canım