tirtilinannesii kiminle devam ediyorsunuz. Ben röyale hanıma gitmiştim. Normalde bugün tekrar kontrolüm vardı, ama miniğim 37+2 de geldi 🥰
Gece acile gittim suyum geldiği için Burcu hoca vardı. Muayene etti. Açıklık yoktu. Doktorunu bekleyelim dedi. Saat 8 gibi röyale hanım geldi, sonra doğum süreci başladı. Doktorumdan çok memnun kaldım. İyi ki tercih etmişim.
Darısı sizlere olsun inşallah. Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin