İlk doğumum 2018 de medicine de Züleyha hanım doktorumdu. Normal doğum suni sancıyla başlatıldı çocuk gelmeyince. Doğumhane katında odalar var kendi odanda sancini çekiyorsun yardımcı ebe var seninle o ilgileniyor baş ebe doktor ara ara gelip kontrol ediyor açılmaya. Doğum başlayınca dogumhaneye alıp doğum gerçekleşiyor ve sonra yukarıdaki servise odana cikiyosun. Güzeldi çok memnun kalmıştım. Şimdi yine hamileyim nasipse Kasım’da medicine de tekrardan doğum