cerenmina Aslii54 Ben bırakamadım. Günde 2-3 tane içiyorum. İçememeye calisiyorum bir türlü bırakamadım. Bir dahaki kontrol de nikotin bandını soracağım doktora.
yasemiinorhn Aslii54 aklım o tarafta ama 21. Haftama gireceğim toplasan 10 tane içmişimdir biraz irade meselesi aklım orda hala ama yine de dayanmaya çalışıyorum
Senaasd Aslii54 İcmeni tavsiye etmiyorum sende bı can var içinde kendine kıyıyordun ama küçücük gunahsiz bı bebeğin neden ciğerlerini zehirlemeye izin verebilecek misin ben hamile olduğumu öğrendiğim an bıraktım ve çocuğumun sagliklifi için dayandım sonrasında zaten kokusu beni tiksindirmeye başladı ve tamamen bıraktım çocuğumun vesilesiyle 🙏
Aslii54 yasemiinorhn bende bırakamadım valla içiyorum köpek gibi çok istedim sigaradan tiksineyim midem bulansın içmeyeyim diye ama hiç bulanmadı. Ama çok şükür herhangi bi sorun çıkmadı bebeğimde 30. Haftamızdayız
yasemiinorhn Aslii54 inşallahta olmaz valla eşim yanımda içiyor hiç acımıyor kokusundan rahatsız oluyorum ama yine de çok umursamıyor aslında o daha tehlikeli diyorum ama anlamıyor içsem farklı içmesem farklı ama bırakamıyorsan da kendini zorlama benim teyzem de içti 5 çocuğunda gayet sağlıklılar maşallah
Aslii54 yasemiinorhn zaten bi kişinin bırakmasıyla olmuyor ki doktor eşime de bırak demişti sadece eşinin bırakmasıyla olmaz demişti sen içiyorsun içtiğin sigara gene ona nüksediyor demişti zaten
Semaen Bence hamileliği fırsata çevirin hanımlar bırakmanızın tam zamanı 😀 paranızda cebinizde kalsın ceviz alın fındık alın 🙃rahat nefes almak da var ucunda. Eee evlat en önemlisi tabi .
yasemiinorhn Aslii54 öyle maalesef 🤦🏻♀️ oda farkında bırakıcam bırakmam lazım diyordu da bırakamıyor işte bende yanında durmak yerine içeri gidiyorum artık ne yapayım. Bide sadece eşim de değil annesi babası amcası hepsi içiyor bizim eve geldikleri zaman ortalık duman altı yani 🤷🏻♀️
DenizveKumsal İlk gebeliğimde günde bi paket içiyordum maalesef ama oğlum çok iyi çok şükür 3 yaşında şimdi ☺️ 9 yıldır tiryakisi olan ben bu hamileliğimde tiksindim ve bırakmak zorunda kaldım içmek istesemde içemiyorum direk kusma hissi geliyo 😂
Durununannesi46 13+4 ben de bırakamadım malesef. Günde 5-6 içiyorum 😞 eskiden 1 paket içiyordum öğrendiğim anda azalttım ve slimlere döndüm daha hafif diye