Gkckdr Merhaba 4,5 haftalık hamileyim. Ümraniyede özel bir hastanede bir doktor ile devam ediyorum. Fakat memnun değilim öneriniz var mı hem süreci takip edebileceğim güvenip, hemde doğumu yaptıracak?
Neehiir Gkckdr merhaba ben de bi kaç doktora gittim zor karar verdim ama şimdi gayet memnunum ilgili bir doktor. Hastanede değil ama kliniği var fera businesste fatoş özlem yıldırım. Gayet güleryüzlü ilgili ben memnunum doğuma 6 haftam kaldı bakalım :)
Gkckdr Neehiir Yaa Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏼😊 Googledan hemen bakıyorum detaylara çok teşekkür ederim 🙏🏼