Bence doktora gitmelisiniz benimde suyum açık pembe gibi bir renkte geliyordu kanlıydı yani ama öyle direkt olarak kan renginde değil doktora gittiğimde 3 cm açıklığım vardı aktif suyum geldiği içim yatış verdiler . Suyun geliyor olabilir mutlaka bir doktora görünmelisin