edaer 27 haftalık gebeyim birkaç gündür regl ağrısı gibi ağrım oluyor akşamüstü özellikle yemek yedikten sonra havalar da soğudu acaba üşüttüğüm için mi diyorum bilemedim kızlar benim gibi olan var mı
Selma61 edaer Mrb bende 28haftalik hamileyim ayni oluyorum arada ayaklarınızı sıcak tutun ondan oluyor üşütüyoruz farkında olmadan 😍
kizannesi_1004 edaer şimdi böyle bir post açacaktım 24+4 teyim bugün regl gibi sancım oluyor ara ara gelip gidiyor korkutuyor bu durum beni randevuma da daha 11 gün var
Fatma2780 edaer iki haftadır oluyorum ağrıdan..doktor idrar yolu enfeksiyonu dan şüphelendi yok..rahime baktı açıklık yok..
nur5519 14+5 deyim aynı şekilde ağrım oluyordu sonra lekelenme oldu bir anda siz yine de dikkatli olun dinlenin ben de üsttüm sanıyordum