22anne33 gayet iyi normal yani. Kaşar peyniri süt yoğurt ceviz fındık maden suyu kefir yumurta peynir et tavuk aklima gelenler bunlar. Ilk gebeligimde sürekli yedim ictim ama 37 haftada bebegim 2800 doğdu😏 kilo boy genetik oluyor saglikli dogduktan sonra diguncada toparlar ama şu an gayet iyi 3.5 olur doguma kadar bence