TubaDMR4 🙏 evet dediğiniz gibi bu konuda bir taraftan bilinc artarken bir taraftan hala hayvanlarin pis olduguna inanan buyuk bir kesim var ne yazik ki… halbuki evlatlarini buyuk bir sevgiden mahrum birakiyorlar. Hele kedisini kopegini birakan insanlar beni zaten cildirtiyor.. varsayalim ki bir evladiniz engelli dogdu, vuruyor, kiriyor ya da bulaşıcı bir hastaligi var ve bir de kardesi olacak, hangi anne baba ilk evladindan vazgecer acaba simdi? Konu kedi, kopek olunca gozden cok cabuk cikiyorlar malesef. Onlarin duygusu var mi, sokakta ya da bir başkasında ne hisseder asla onemsemiyorlar. Bilmeyenler icin söylüyorum, ne kadar o masum canlari hic gibi görseniz de hayvanlarin hisleri var!! Bunu da ancak onlari yurekten sevenler ve yasayanlar goruyor zaten… onlari terk edenlere de lanet okuyorum umarim siz de ayni sekilde sinanirsiniz diyorum 🤷♀️