Kızlar 1 bucuk yasında bir kedim var ve cok seviyorum o da beni cok seviyor dogumuma da 3 ay kaldı sizce kedi bebek icin sorun teşkil eder mi yani bebegin bağısıklıgı bize göre düsük oldugu icin korkuyorum acıkcası emeklemeye falan baslycak kafam cok karısık sizler bu konu hakkında ne düsünüyorsunuz ? Kedimi de cok seviyorum 2 aylıkkenden bu yana ben baktm :(