deletedmom87894 benim de alt ast ve ggt yüksek çıktı. Tüp bebek ilaçları kullandım, arkasından kan sıvılaştırıcı, progestan, vitamin falan.. kadın doğumcu çok önemli bi konu dedi. gastroya gittim. Testler yapıldı, kullandığım ilaçlardan çıkmış. Ursavtive diye bi ilaç verdi. Sabah 2 akşam 2 atıyorum. Değerlerim düştü ama daha istenilen seviyeye gelmedi. Takip ediyor doktorum. Değerleri yükselten ilaçlara devam etmek zorunda olduğum için hala tam düşmedi.