AsLkinciMusdal canım daha dün bu yüzden hastanede yattım bak ne olursun kendini zorla,kum döküyomuşum üstüne bide kum döktüğüm için idrar yollarını tahriş ederek iltihap yapmış bebeğimi görene kadar yüreğim ağzımda gezdim 17+4 üm önceden birşey olmuyo bak genetik ben hiç su içemem zaten diyodum meyvesini göstermeye başladı doktor bebeğinin suyu çok iyi bebeğinde birşey yok ama farketmeseydin bebeğini de tehlikeye sokardın ilaç veriyorum ama en az 2.5 litre içmek zorundasın azıcık içtiğin suda bebeğe gitmiş az az kendi vücudunu susuzluktan kurutmuşsun bu ileri safhada bebeğinede geçerdi dedi,zaten içmediğim içinde hem kum hem iltihap olmuş sende yaşamadan önlem al ne olur anne olarak