Kızlar merhaba, 21 haftalık hamileyim. Yaklaşık yarım saat önce mutfakta yemek yaparken aniden belime çok şiddetli daha önce regli de bile karşılaşmadığım bir sancı girdi. Sancı diyorum çünkü ağrı gibi değildi. İlk defa da karşılaştığım için tam olarak ismi nedir nasıl anlatabilirim bilemedim. Yaklaşık 1-1.5 dakika sürdü ve sonrasında azalarak gitti. Karnım çok hafif ağrıdı ama sonra o da geçti. Şimdi hafiften kasıklarım ağrıyor. Böyle bir durum yaşayan var mıdır? Doktora gidip gözüksem mi? Emin olamadım.