Samiye Kızlar 12+1de doktor %80 erkek dedi ama önüne kordon geçmişte olabilir bu bi tahmin 16da belli olur dedi ve ben deli gibi kız hissediyorum:)) bugün 2li taramaya gittim Dr cinsiyet belli değil dedi geçti:) ay meraktan catlicam sizce kız mı erkek mi ? https://resimyukle.io/r/Tpfq7QwCGN
Busra2013 Samiye kız benımde 12 haftalıkta etkege benzıo dedı hatta ultroda seyını gordum kordonmu bılmıom 16 haftalıkta gıttım %60 kız dedı hala net bısı yok
istanbullugelin34 Samiye tahminlere aldırıs etmeyin 12 de tahmin yapmalari bile yanlis bence en erken 16 da söyleyebilir o da bebek gösterirse 16 da bacakları çok kapali diye görememişti benimkini ben 20 de detaylıda öğrendim en kesini o bence
Samiye Busra2013 istanbullugelin34 Sagolun kızlar dun gece anı bir şekilde kanamam basladi hastaneye yatisim yapıldı plasenta biraz eşinden ayrılmış bebek gayet sağlıklı Dr erkek dedi 2.ci oğlum geliyor sanırım:)