Beno Bugün ikili test için doktora gittim kızım olacağını öğrendim çok mutluyum 😁🥰mutluluğumu paylaşmak istedim❤️❤️❤️
Durununannesi46 Beno hayırlı olsun anniş 🥰 ben de 12+6da gittim ikili test için. Kız dedi doktorum💗🌸🌺
Busra2013 Beno ay ben 12 haftsliken ayni ikili test ysptim saglikliydi dk basi cinsiyet sordum kadin erkege benzio dedi 16 haftada gittim %60 kiz dedi ben hals ogrenemefim cinsiyet🥺
Feyzaveannesi Beno Ahhh bir benim miniğim göstermedi kendini 😊 12+5 te giittik ikili teste göstermedi kendini. 3 hafta sonra gel dedi umarım gösteriri 😊🌸
Beno Busra2013 ben göbek bağını pipisi sandım yok bariz kız dedi 😁😁😁ama çok tembel uykusundan zor uyandirdik 😂😂😂
lunam Feyzaveannesi sizinle aynıydık diye hatırlıyorum. Ben de öğrenemedim daha, artık rüyalarıma giriyor 🤭 dün gece rüyamda erkek olduğunu gördüm. Cumartesi gideceğim inşallah öğrenirim 😊
Beno Minigim24 valla çok uğraştık ben konuştum biraz güldüm falan uyandı eliyle yüzünü tekrar kapattı uyudu 😂 bende uykuyu severim anasina benzedi
Merveikratanem Beno hayırla sağlıkla gelsin kuzum benimde bir kızım var bambaşka bir şey şimdide iki tane oğlum olacak Allah’ın izniyle 💙💖💙
Minigim24 Beno ayy aynı bizim mesele bende baya 5 dk öksürdüm doktor ultrasonla uğraştı bana mısın demedi uyudu durdu 😂😂 uyansaydı tahminde bulunacaktı da bakalım sağlıkla kucağınıza alın insallah sizde ultrason görüntüsü varsa atabilir misin ❤️
Merveikratanem Beno bizde ilkte kız istedik rabbim nasip etti ben ikinciden iki erkek istemişler ikiz erkek nasip etti rabbim çok şükür rabbim hayırla dileyen herkese nasip etsin
ebruzb Beno allah hayırlı eylesin sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🥰 bizde 12+3 de öğrenmiştik minik kızımızı 🐣❤️😍😍