Kizlar suan 26. haftanin icindeyim ve bebegimizin odasini yapiyoruz. Gecen hafta sifonyer aldik esimle beraber kurduk, kaldirmasinda falan illaki yardimci oldum. Iki gün sonrasinda yeni koltuklarimiz geldi onlardada ayni sekilde ileri geri tasimasina yardimci oldum. Bugünde dolabini aldik arabaya yüklerken mecburen yardim ediyorum. Tasidiklarimiz illaki agir oluyor. Bir sorun olurmu acaba korkuyorumda 😟 esime esten dosttan yardim iste desemde orali olmuyor inat ediyor kendim yaparim diyor ama ucu illaki banada dokunuyor. Agir kaldirdiktan sonra bebegimin hareketlerini hissedince azda olsa rahatliyorum ama yinede icim icimi yiyor 😪