AE42
Kızlar 17. Haftamdayım iki gündür göneğim sanki düşmüş gibi bi his var bende özellikle kalkarken ya da sandalyede falan otururken ileri geri durduğum zaman hissediyorum sanki bebek aşağıya inmiş gibi, neden böyle hissediyorum sizce iki gündür beni baya üzen şeyler yaşadım onun etkisinde birşeyler mi oldu acaba karnımı tuhaf hissediyorum 😞