Canım seni çok iyi anlıyorum. Ben de tüp bebekle hamile kaldım. O evhamlı süreç hiç geçmiyor. 9.haftamdayim ve hala az da olsa acabalar dönüyor beynimde. Ama yapabileceğin en güzel şey akışına bırakmak inan bana. Gerçekten en sıkıntılı şey stres. Bana da stres yapma diyorlardı ama siz gelin de siz yapmayın diyordum 😂 ister istemez yapıyor insan çok haklısın. Ama ne kadar az yaptın, o kadar iyi. Ben evhama kapılınca hemen şöyle diyorum, sonuçta allaha emanet ve yicek ekmeği varsa hiçbir sıkıntı olmayacak yoksa zaten ne yaparsam yapayım boş. Böyle deyince rahatlıyorum. Dene istersen 🥰