Powergirls Adetim 1 gün gecikti 2 gün önce gelirdi genelde bazende günün de gelirdi bugün kan verdim sağlık ocağında değer 1mis hamile değilim değil mi ? Normalde hamile olmadığım da hep 0.100 gibi deger gelirdi 1 çıkması şaşırttı biraz
Susambebis Powergirls malesef canım,10 dan yukarı olması lazım.ama belki geç döllenmedir adetin gecikirse yine yaptır
Minik_mucizem2 Powergirls bekle istersen daha da geciksin. Benim bata daha 1 hafta varken kan testi verdim 2.20 cıktı dusun yani daha bir hafta kalmışti hali ama negatifti . Belki geç dollenme olmuştur bekle istersen
dtbsra6 Powergirls canım benim de 4 gün gecikti reglim 2 gün önce kan verdim acilde 0.1 çıktı ve kan verdikten sonra çok hafif lekelenme oldu. Üstüne iki gün daha geçti ben de daha olmadım 🤷🏻♀️
Powergirls Susambebis 1 gün gecikti benim anlamadığım hastane ile sağlık ocağı arasında fark mi var hastane de gebe olmadığım da 0.100 gibi deger denirdi hep . Bide geçen ay 4.75 e gebesin demisti doktor 0 niye değil de 1 anlamadim 😁
Powergirls Minik_mucizem2 normalde 0 ciksin niye 1 yani ne alaka 1 her zaman 0.100 denirdi acaba sağlık ocağı ile devlet hastanesi arasında fark mi var yoksa niye gecen ay bu doktor bana hamilesin dedi değerim 4.75 ti anlamadim bisey ya😑
Cananyildiz Powergirls referans degeri farklıdır heryerde. 0 , 0.100 ,1,1.20, 2 gibi referans değerlr olablr. Sizin degerinzde negatif malesef
Minik_mucizem2 Powergirls her hastanenin aynı olmayabiliyor sağlık ocağı ve hastane arasında da fark oluyor sonuçlar konusunda . InsaAllah güzel haber alırsın sende bende hepimizde
Powergirls Minik_mucizem2 inşallah sacna geldi sonuc çünkü adet olmazsam cumartesi yine kan verecem bu sefer hastanede verecem😁
Minik_mucizem2 Powergirls Hm hayırlısı olsun ama bikac gün daha bekle istersen emin olursun en azindan
Minik_mucizem2 Powergirls olmazsın insaAllah. Birgün bizlere de nasip olacak insaAllah sakin unutma .