Nur223 iyi canım benim bebek boyunu ben bilemem haftasına göre merak etme kötü bişey olsa hemen söylerdi iyiyi söylemezse de kötüyü söylüyor bazı doktorlar herşeye vaka gözüyle bakıyor heyecanını falan anlamıyor kendi için normal olduğundan. Seni anlıyorum ben 4 ay hep başka baska doktora gittim şimdi çok iyi bi doktorum var o bana herşeyi iyi şöyle iyi böyle iyi diye dakikalarca anlatıyor insan böyle olsun istiyor ki rahat etsin. Sen de o yüzden deneye deneye iyi doktoru bulursun