Dilek1230x 30 hafta 5 günlüğüm hergun atan bebek 2 gundur atmiyor birde yurudukce karnim acıyor yureyemiyorum neden sizce boyle olaniniz varmi hastaneye gidiyimmi
Merveelisa Dilek1230x iki gündür hiç mi hissetmedin belki çok ayakta kalmışsindir dikkat etmemissindir tatlı flan yeyip soluna uzan takip et bakalım arada elinle karnıni salla flan
Sermec27 Dilek1230x bu haftada günde en az 10 kez hareket olmalı 2 gün cok fazla nasıl ihmal ediyorsunuz Allah korusun lütfen beklemeden acile gidin 4 ay nasıl gitmediniz ya bir sorun varsa
Dilek1230x Merveelisa tipir tipir hergun atan 2 gündür atmıyor ve karnimdan da yuruyemiyom aci hissediyorum yürüdükçe ayıptır soylemesi idrarimi bu aralar hic tutamiyorum gidiyor gumde5 camasir gidiyor yani
Dilek1230x Bayadir da 4 aydir felan da gitmiyorum gidiyim demi iyi olur insalh sıkıntı cikmaz cok korkuyorum
Yagmur00 Dilek1230x 4 aydır sen hastaneye gitmedin mı hiç ve bebegin kıpırdamıyor ve sen gidiyim mı diyorsunuz ne kadar souk kanlı bı ınsnasınız kalk git doktora
prensesimveannesi Dilek1230x kız nasıl durabiliyon valla ne kadar galesizsin 😂😂 3 haftada bir gidiyorum kontrole geçen benimde 2 gün hareket etmedi hemen gittim Allahtan bi sıkıntı yokmuş iyiymiş ama sende git hemen ne olur ne olmaz
Dilek1230x Yagmur00 kendimi iyo hissettigimden dolayi gitmiyordum en son detayli ultrasyona gitmistim ondan beridir de hic gitmedim bakalim aksam esim gelsin de acilden giris bari yaptiriyim
Merveelisa Dilek1230x inşallah sağlığı yerindedir canım sen gene de doktora görün bı yada en azından sağlık ocağına git orda kalp atışını dinliyorlar için rahat etsin
Dilek1230x Sermec27 isten güçten zaman olmuyor ki bide benim kucuk kiz var 1 yasinda aksam acilden giris yapturiyim esim gelince
Yagmur00 Dilek1230x ıyı hissetmek ayrı ama sonucta kontoral de olmak gerek nasıl nedir durumu ay dur bı goreyım kalbini tipini falan nebıliyim bana tuaf geldi beni ilgilendirmez ama benım gibş herkes aynı dusunuyırdur ve hastane gunun sayıyordur
prensesannesiiiiii Dilek1230x burda normalmi diye sormak yerine keşke koşa koşa doktora gitseydiniz ve 4 aydır neden gitmedin bu konuda seni yargılayamam nedenini bilmiyorum inşallah bebeğiniz iyidir 🌼
Dilek1230x prensesannesiiiiii insallah iyidir ya ben de kotu haber almaktan korkuyorum isten gucten zaman olmuyorki
prensesannesiiiiii Dilek1230x canım kontrollerini muhakkak yaptır ayda bir defa gitmen yeterli işler gelir geçer Allah bebeğinizi size bağışlasın ona Dikat edin
Sermec27 Dilek1230x canım ne kadar iş güç olursa olsun lütfen ihmal etme ben cok kötü bir tecrübe yaşadım lütfen bir an önce acile gi Allah korusun Rabbım hayırlı haberler almayı nasip etsin inşallah 🤲
Dilek1230x prensesimveannesi 1 tane var zaten benim ilkinde hep gidrrdim bunda isten güçten gitmiyordum gitcem aksam insalh