Okaradeniz Arkadaslar merhaba Hangi marka hastane cikisi aldiniz.max 10 parcalik ve icinde tulum olmayan battaniyesi olan pamuklu kaliteli birsey ariorum. Onerileniz neler? Tesekkurler
Estur Okaradeniz Aziz bebe çok kaliteli canım onu alabilirsin ben caramell diye bir marka aldım oda çok güzel yumuşacık kaliteli bir ürün tavsiye ederim
Aleynaozkayaa Umudumm bildiğim kadarıyla ilk onu giydirmiyorlar yani hemşireler beş parça içinde atleti falan olan takımdan istiyor bende aldım kanatlı isimli ama ayriyetten hem 5 li hem 10 lu hastane çıkışı aldım hemşirelere vermek için
Umudumm Aleynaozkayaa biliyorum canım ilk başta giymesi için farklı bi şey koydum zaten aldığım hastane çıkışını resim çekmek için kullanıcam zaten sonra giydircem yani
Okaradeniz Cok tesekkur ederim ben de idil baby de gormustum hastane cikislari ama emin olamamistim marka konusunda tavsiyeleriniz icin tesekkurler
sydv Okaradeniz ben de aziz bebeden aldım çok güzel hep arkadaşlarım memnun havlusunu da ondan aldım e bebek internet sayfasından 3-5 güne geldi ☺️