Seyda1990 Deniz-Demirin-Annesi bende de şeker yüklemesinden sonra şeker çıktı bebeğim masalllah 4,800 doğdu acilmam olmadıgi için vede kan rahatsızlığım olduğu için sezeryan oldum. Ama doktorum demişti acilman olsaydı seni normal dogurtacaktim dedi
Deniz-Demirin-Annesi Seyda1990 benim daha önceden var şeker hastalığım hala devam ediyor insülin kullanıyorum ama merak ettim normal doğum olan var mı