32+3 haftalık hamileyim bugün ilk nst ye girdm doktrum sancı çıktığını söyledi bol yatmami söyledi hareketlerinde azalma ya da hissetmessen hemen gel dedi bu şekilde çıkan varmı sancısı erken normalmi böyle olup kaç hafta sonra doğum yaptınız. nst deyken yanımda başka bir kadın gelmişti onun çocuğunun kalp atışı sesi falan hep benimkini bastırdı ben benimkini duyamadım niye