rengarenkduduv Deletedmom9823 çok iyi niyetlisin arkadaşım ben şimdiden 40 gün ziyaret yapılmama kuralı koydum herkese. 1) Kimse ile o kafa asla uğraşamam 2) Bebeğin 40′ı çıkmadan ortada da virüs varken ne ziyareti.
Deletedmom9823 rengarenkduduv hepiniz beni bilendirdiniz 😀😀😀 yarın arayıp hastaneyr gidiyorum diye bahane yapıcam😀😀😀😀
annesinin_beybisi Yasemin_in68 benim bebeğim yok olsun diye uğraşıyorum 😊 bu ablanın 3. çocuğu 2 tane evde yetiskin kızı var tatlıyı o yapmis diğerlerini abla mi yaptı bilmiyroum ama bu yüzden işte doğum öncesi buzluk hazırlığı önemli 😀 yani hiçbir şey yapilamiyorsa bir makarna salatası pastahaneden açma ve şokta a 101 de hazır cheesecake ya da pastalar vae onlardan koyulabilir kimse de demez birşey yapmamıs hazır almış diye😊
Anesanne 10 günlükken bebek görme olmaz. O anca lohusa ziyareti olur. Aynı hasta ziyareti gibi o da kısa sürer bişey hazırlanmaz hatta onlar gelirken bişey getirir süt yapsın falan diye. Kahve çikolata yeter bence zaten yarım saat oturacaklarmış
Pembe_duslerr Deletedmom9823 çokkkk bile kurabiyeye gerek bile yok.İnsan 11günlük dogum yapan insanın evine geliyorsa kusura bakmasında yiyecek içecek beklmesin😡
Kuzucccum Deletedmom9823 bana bi gün tek geldıler yavrum hastanede dıye gelmediler henüz . Ama gelenlere yemek cay tatlı verdim
Yasemin_in68 Deletedmom9823 bende valla ilk günler öyleydim hızlı hızlı bebeği ayağımda sallarken yiyordum bişeyler boğazıma diziliyordu 😂 yapanı ekstra tebrik ediyorum valla hayretle de izliyorum
Yasemin_in68 Deletedmom9823 yap yap valla ya kendini hiç sıkıntıya zora koyma senin strese girmemen rahat olman lazım sütün psikolojin için