Deletedmom9823 Bişey sorucam şimdi malum herkes biliyor 11 gün önce doğum yaptım ve tek kalıyorum yarın bebek görmeye misafir gelcekmiş.. bi türk kahvesi ve kurabiye versem yetermi yaw 😀 siz neler verdiniz ?
Esraali Deletedmom9823 lohusa yanına gelecek olan Bi zahmet getirsin yemek tatlı ben öyle biliyorum eli boş gelene Bi kahve cikolata koy gitsinler
Semy Deletedmom9823 yeter , zaten gelen adam bilir yalnız olduğunuzu. Virüs var 15 dk oturaun gitsin😁
Deletedmom9823 Mom54544 ya yakın akraba bide çok dikkat eden tipler bitek bunları kabul ettm ztn 3 kadın geliceklermiş ama yetermi ondan emin olamadm 😀 wc gidicek derman yok evi toplucam bide😀
zehranurr Deletedmom9823 ben olsam kahve kurabiyeyi bırak kapının anahtarını dışarı bırakırım kendileri girsinler. Doğum yapandan hizmet beklenir mi çok bile boşver
Elbet-birgun-kavusacagiz Deletedmom9823 ayyy onlar yapsin getirsin lohusasin sen ama vence kabul etme kirkin cikana kadar🥴
Merkun Deletedmom9823 yeter canım. Eve gelen eli boş gelmemeli zaten ama yinede Bir kahve içip gitsinler virüs var zaten😂
Denizyildizii Deletedmom9823 yeter tabi. Zaten bebeği falan göstermeyin maskenizi sakın çıkarmayın yanlarında. Allah korusun neler neler okuduk burada
Biryolcu Yeter tabi, herkes alışsın böyle olmasına. Ne gerek var fazlasına. Yeni anne olmuş insanın bin bir türlü hali oluyor bir de bunları mı düşünsün
mommasBoys Deletedmom9823 tek olduğunu biliyorlar mı acaba ? Yani buna rağmen bu kadar erken geliyorlarsa bence çok saçma 🤭 yeterde artar bile ikramın
Deletedmom9823 mommasBoys evet biliyorlar bi uğramak istiyosn kabul edersen dediler yarm saat durup çıkıcaz dediler peki dedim ama 🤷🏻♀️ Tabi gelmek istemeselrr sevinirdm😀
Zeyyyn Deletedmom9823 yeter niye yetmesin karşıdaki da fazla birşey bekliyorsa yuh derim en kızdım şey hastalığa git ikram ölüye git ikram bebek göremeye git ikram
greybrde Deletedmom9823 lohusaya boş gelinmez ya tatlı gelir süt olsun diye ya yemek gelir hazırlayamaz sıkıntıya girmesin diye 🤷🏻♀️ Yinede tabi gelecek kişiye bağlı çok yakın bir tanıdık gündüzden gelecekse tabak içi hazırlamak lazım tatlı börek vs akşam gelecekse çay kurabiye bence yeter
annesinin_beybisi Deletedmom9823 yarım saat durucaklarsa bir kahve yanına bir tatlı birşey çikolata bile olur yeterli ama bizde bebek görmeye bebek doğduktan en az 2 ay sonra falan gidilir doğum yapan kişi de normal misafir hazırlığı yapar😊
Zeyyyn Deletedmom9823 aynen insan tedirgin ufacık bebek ama çoçuğa çok yaklaştırma ne olur olmaz inşallah anlayış gösterirler
Mom54544 Deletedmom9823 yeter ya boşver az ve kısa dursunlar anlasınlar da hem kendileri de getirsin bişeyler yani mantıken ayıp 11 günde kim kimin evine gidiyo böyle olmaz ki en yakın akraba da olsa ben kabul etmem benden önce koca görünümlü kaynanam kabul etmez 😂😂
annesinin_beybisi Deletedmom9823 normalde yetmez ama 11 gün önce doğum yapmış insana da bebek görmeye gidilmez aceleleri neymis