Bebegimveben0811- Ben hiç özel düşünmedim. Devlete muayeneye gidiyorum doğumda Allah nasip ederse devlette yapacağım. Benim düşüncem bu çocuk geleceği zaman her yerde gelir, hastane, yer, doktor artık kime denk gelirse 😄 millet tünelde uçakta tarlada falan doğuruyor yani devlette de elbet çıkacaktır içimizden 😅 bakış açım yine zirvelerde 😄