Kizlar selam
Ben ishalim 34.haftamdayim. Doktora surkeli yazmaktan sıkıldım. Size sorayım dedim.ama boyle aşırı yoğun beni halsiz birakicak bir ishal değil. Hatta yani bagirsaklarim temizleniyor rahatlıyorum. Ama bebegim gecen kontrolde az kilo almıştı. Ve simdi sürekli muz kaşar falan yiyorum. Sizce ishalim yüzünden az kilo alıyor olabilir mi.