Adarsaliha06 Kızlar şuan 39+5 im eğer haftasonu bebeğim kendi gelmezse pazartesi yatışım yapılacak doktor ilk fitille başlarız sonra suniye geçeriz dedi doğumu böyle ilerleyen oldu mu ne önerirsiniz