Nursel725 123ayca23 evet canım bu çok normal bi durum . Çoğu kişi yaşıyo ben ilk olduğumda yaşadım ikincide bişey olmadı mesela . Kanama giderek artmadığı sürece normal demişti doktorum
Tugbadabak-1 123ayca23 Dun gece ben muayne oldum 2 saat sonra eve geldim kahverengi akıntıyla kan lekesi vardı bugün de 6 7 kere çamaşırında kan lekesi vardi doktor zorladı sanırım ondan dediler
Hasret57 6+1hamileyim kahverengi lekelenmem var acaba düşük belirtisimi doktora gittim iğne ve progestan verdi benim gibi olan var mı