Tam 5 gündür çektiğim sorunu paylaşıyorum.
19 haftalığım, 5 gün önce sadece geceleri yatarken sağ tarafımdan böbrekten ağrı girip çıkıyordu. Bi gece artık dayanamadım özelde acile gittim serum parol taktılar yapılcak birşey olmadığı için. Ürolojiye devlet hast.den randevu aldım 2-3 gün sonrasına. O güne kadar hafiften yine geceleri çektim yine acile gittim serum yemeye. Sonra randevu günüm geldi, ultrason istendi. (İdrara sıkışık!) bende o gün çalışıyordum 1.5 saat öncesinde su içmeye başladım. Randevu saatime yakın işten çıkarken ayağa bi kalktım öyle böyle sıkışmamışım. Dedim kendi kendime ben bu çişi tutamam. Gittim yaptım. Sonra sol böbreğime bir ağrı girdi ama nasıl kıvranıyorum. Neyse eşimle hastaneye giderken daha fazla arttı ama ölüyorum yumrukluyorum heryeri hastaneye gidene kadar ağla ağla öldüm dirildim ağrıdan, gittik ultrasona aldılar radyoloji böbreklere baktı sonucu doktora yolladım dedi. Doktora gittim (tabi bunlar olurken her 5 dkda bir çişe gidiyorum sanki doğduğumdan beri hiç yapmamışım gibi) doktor normal demesin mi sonuçlara? Hiçbirşeyin yok dedi. 😡 nasıl yok ben 1 saat önce ölüyordum acıdan o ağrıyı neden çektim o zaman dedim? Çok birşeyin yok büyümede yok dedi. Çıktım özel hast aciline gittim yolda yine sancım ağrım başladı. Parol serum verildi doktor yok diye. Yarın özel hast üroloji bölümüne randevu aldım yani bugün için. Bugün özeldeki doktorda ultrason istedi. Girdim sonuçlar için doktor dediki sol böbrekte ufak ufak kistler var, sağda çok büyüme yok. Hamilesin diye yapılcak hiçbirşey yok. 3 ayda bir ultrason dedi. Muhtemelen sen dün kumu yada küçük taşları döktün dedi. En acısıda hamile oldugum icin tetkik olarak bir sürü tetkik olsada sadece ultrasona girebilmemdi. Başına gelen varsa nolur aksatmasın böyle birşeyi, eğer hamiş olmayan varsada düşünen varsa bebek yapmayı, garip gelebilir ama bir chek-up yaptırsın bence. En azından vucudunuzda muhim onemli olan bi hastalık varsa en başında tedavi olunur. Paroldan başka geçici yapcak hiçbirşeyim yok😔 şükür şuan ağrılarım yok bitti gitti….